TEL: +81-80-1928-8778
(売り込み営業、返信情報なしの利用は厳禁です。
Sales pitches and/or use without reply information strictly prohibited.)
9:00 ~ 17:00 (Monday ~ Friday)
★【D○〇英会話】無料体験レッスンが受講可能です★
この誘いにつられて、アカウント登録し、実際に、講師を予約すると「無料体験レッスン」には以下のような制限があります。
「日本人講師のレッスンでしたら、無料体験レッスンの1回分を使用して、一度に限りご予約いただけます。しかしながら、ネイティブ講師および特定言語(韓国語・中国語)対応講師のレッスンは無料体験レッスンではご受講いただくことが叶いません。」
更に続けて、以下のような無料会員から有料会員への変更や割高なチケット購入に誘われます。
「ネイティブ講師および特定言語対応講師のレッスンを体験できる『プラスネイティブプラン体験チケット(1,500円)』も販売いたしておりますので、ご興味がおありでしたら、ぜひご購入をご検討いただければと存じます。」
このような不誠実なやり方は私には良いビジネスには思えません。
★【D○〇 English Conversation】 You can take a free trial lesson of Free Trial Plan! ★
Lured by this invitation, I registered an account and actually reserved a tutor, but the "free trial lesson" has the following restrictions.
“You can reserve a lesson with a Japanese tutor only once, using one free trial lesson. However, lessons with native tutors and tutors who speak specific languages (Korean and Chinese) are not available in the free trial lesson.”
Furthermore, the invitation to change from a free membership to a paid membership or to purchase more expensive tickets continues as follows.
“We also sell a 'Plus Native Plan Trial Ticket (1,500 yen)' that allows you to experience lessons with native tutors and tutors for specific languages, so if you are interested, please consider purchasing this ticket.”
This kind of dishonest practice seems to me to be not a good business practice.